Kult młodości dominuje w marketingu, zwłaszcza gdy jest to reklama bielizny. Jednak od pewnego czasu zauważyć można znaczące zmiany. Wiele światowych marek zaprasza do swoich kampanii również dojrzałe modelki - seniorki, które dzięki swojej naturalności i doświadczeniu, udowadniają, że piękną kobietą jest się w każdym wieku. Do tego grona dołączył także modowy gigant - firma Calvin Klein.
Calvin Klein - reklama bielizny z udziałem seniorki
Dojrzałe modelki pojawiają się już nie tylko na wybiegu, tak jak podczas Londyńskiego Tygodnia Mody. W seksownej bieliźnie zaczynają pozować nawet prababcie. Współczesny świat reklamy postanowiła zmieniać również znana firma odzieżowa - Calvin Klein. Jedną z twarzy najnowszej kampanii bielizny dla kobiet została 73-letnia Lauren Hutton, popularna w latach 70. modelka i aktorka.
Prócz sesji fotograficznej modelka nagrała także kilkunastosekundowy spot, w którym opowiada o młodzieńczym podrywach i pierwszym zauroczeniu. Co ciekawe w filmiku nie widać bielizny. Znana amerykańska reżyserka i scenarzystka, Sofia Coppola, skupiła się na pięknej, charakterystycznej twarzy modelki, która udowadnia, że piękno nie zna wieku.
Jak być sexy? To wiedzą seniorki!
Marka Calvin Klein od lat słynęła z seksownych i odważnych kampanii. Tym razem, w zachowawczym spocie postawiono na stworzenie odpowiedniego, magicznego klimatu. W czarno-białej kampanii Calvin Klein Or Nothing At All wystąpiło także 6 innych modelek i aktorek, wszystkie wieku od 18 do 73 lat, które pokazują, jak dobrze czują się w swoim ciele, bez względu na rok urodzenia. Do tego grona należą: Kirsten Dunst, Rashida Jones, Nathalie Love, Laura Harrier, Maya Hawke oraz Chase Sui Wonders. Mimo, że kobiety nie pokazują dużo ciała ani nie przybierają ponętnych póz, to zdjęcia i spoty są niezwykle zmysłowe. Ta reklama bielizny nie tylko podkreśla, że każda kobieta potrafi być sexy, walczy także z dyskryminacją dojrzałych kobiet w świecie modelingu.
Naturalne piękno seniorki w reklamie bielizny
Pokazując prawdziwe, naturalne kobiety marka stawia na wiarygodność. Dla wielu firm ukazanie kobiecego piękna bez względu na wiek stało się elementem nowej strategii. Kolejna reklama bielizny z modelką 70+ odniosła ogromny sukces. Ciekawe czy trend ten się utrzyma. Będziemy to obserwować i trzymać kciuki za modelki - seniorki!
Czytaj też: