Prababcie pozują w seksownej bieliźnie [ZDJĘCIA]

Założycielka znanej londyńskiej marki bielizny Playful Promises do najnowszej kampanii swojej bielizny zaprosiła dwie modelki. Może nie byłoby w tym nic niezwykłego, gdyby nie fakt, że obie Panie to już prababcie. Mają 68 oraz 70 lat, ale nadal są niezwykle kobiece. Na zdjęciach prezentują się zmysłowo i pięknie.
Spis treści

Zmysłowe prababcie w reklamie bielizny

Po raz kolejny okazało się, że kobiece piękno nie zna wieku! Na przepieknych i odważnych zdjęciach Lina i Pam nie tylko przełamują stereotypy, ale także pokazują, że nawet mając blisko 70 lat można wyglądać znakomicie i czuć się dobrze we własnym ciele.

Obie Panie nie wstydzą się swojego wieku. Zostały zaproszone przez angielską firmę do współpracy, ponieważ w młodości pracowały jako modelki i odnosiły liczne sukcesy. Mimo upływu lat nadal dbają o pozytywne samopoczucie i nienaganny wygląd. Choć, jako prababcie, znaczną część swojej uwagi poświęcają dzieciom, wnukom, a nawet prawnukom, to nadal nie zapominają o tym, by znaleźć czas dla siebie. Mimo zmieniającego się ciała nadal chcą podobać się swoim mężom. Lina i Pam cieszą się życiem, dlatego bez wahania zgodziły się na udział w kontrowersyjnej sesji zdjęciowej.

prababcie

prababcie

Piękna bielizna dla dojrzałych kobiet

Właścicielka marki podkreśla, że tworzy bieliznę dla wszystkich kobiet. Teraz w szerokiej ofercie produkty dla siebie znajdą nie tylko kobiety w każdym rozmiarze, ale również Panie po pięćdziesiątce, a nawet starsze. Pomysł na tę kampanię powstał w głowie założycielki, która sama przekroczyła dopiero czterdziestkę, ale już dostrzega zmiany, które zachodzą w niej wraz z wiekiem:

„Uwielbiam tą reklamę. Tylko dlatego, że jesteś starsza nie znaczy, że masz zapomnieć o swojej zmysłowości. W wieku 28 lat nie wyobrażałam sobie, że ludzie po czterdziestce w ogóle jeszcze uprawiają seks, a kobiety interesują się seksowną bielizną. Teraz gdy sama jestem w tym wieku rozumiem, że nasza kultura ma obsesję na punkcie młodości. Kobietą można być w każdym wieku” – podsumowuje pomysł na kampanię reklamową, dyrektor Playful Promises, Emma Parker.

prababcie

prababcie

Czytaj też:

Więcej z kategorii Seks
Raport Cafesenior: 5 proc. seniorów uważa, że seks jest dla nich ważniejszy niż w młodości
Szczęśliwa para na plaży
Spadek libido u seniora. Jak radzić sobie z brakiem ochoty na seks?
Czy warto stosować ziołowe tabletki na potencję?
Powiązane artykuły
Senior wykonuje ćwiczenia na potencję
Ćwiczenia na potencję: jak poprawić erekcję naturalnie
Seks po menopauzie – jak się nim cieszyć?
Warzywa zalecane na potencję
Dieta na potencję: co jeść na lepszą erekcję? Produkty
Kobieta w okresie postmenopauzalnym
Postmenopauza - czym jest? Jakie są objawy?
Mężczyzna wchodzący w nocy do toalety
Przerost prostaty – objawy, przyczyny, leczenie i leki