Zmysłowe prababcie w reklamie bielizny
Po raz kolejny okazało się, że kobiece piękno nie zna wieku! Na przepieknych i odważnych zdjęciach Lina i Pam nie tylko przełamują stereotypy, ale także pokazują, że nawet mając blisko 70 lat można wyglądać znakomicie i czuć się dobrze we własnym ciele.
Obie Panie nie wstydzą się swojego wieku. Zostały zaproszone przez angielską firmę do współpracy, ponieważ w młodości pracowały jako modelki i odnosiły liczne sukcesy. Mimo upływu lat nadal dbają o pozytywne samopoczucie i nienaganny wygląd. Choć, jako prababcie, znaczną część swojej uwagi poświęcają dzieciom, wnukom, a nawet prawnukom, to nadal nie zapominają o tym, by znaleźć czas dla siebie. Mimo zmieniającego się ciała nadal chcą podobać się swoim mężom. Lina i Pam cieszą się życiem, dlatego bez wahania zgodziły się na udział w kontrowersyjnej sesji zdjęciowej.
Piękna bielizna dla dojrzałych kobiet
Właścicielka marki podkreśla, że tworzy bieliznę dla wszystkich kobiet. Teraz w szerokiej ofercie produkty dla siebie znajdą nie tylko kobiety w każdym rozmiarze, ale również Panie po pięćdziesiątce, a nawet starsze. Pomysł na tę kampanię powstał w głowie założycielki, która sama przekroczyła dopiero czterdziestkę, ale już dostrzega zmiany, które zachodzą w niej wraz z wiekiem:
„Uwielbiam tą reklamę. Tylko dlatego, że jesteś starsza nie znaczy, że masz zapomnieć o swojej zmysłowości. W wieku 28 lat nie wyobrażałam sobie, że ludzie po czterdziestce w ogóle jeszcze uprawiają seks, a kobiety interesują się seksowną bielizną. Teraz gdy sama jestem w tym wieku rozumiem, że nasza kultura ma obsesję na punkcie młodości. Kobietą można być w każdym wieku” – podsumowuje pomysł na kampanię reklamową, dyrektor Playful Promises, Emma Parker.
Czytaj też: