Rusza świąteczna akcja bezpłatnych i szybkich porad konsumenckich przez Internet. Zainteresowani mogą zadać nurtujące pytanie o każdej porze.

Stowarzyszenie Konsumentów Polskich zachęca do udziału w świątecznej akcji bezpłatnych i ekspresowych porad konsumenckich przez Internet.

Każdy, kto odczuwa wątpliwości związane z dokonanymi zakupami, kwestią związaną z reklamacją, może zadać pytanie o każdej porze, poprzez formularz dostępny na stronie www.porady.konsumenci.org bądź na stronach partnerów akcji, zapytanie dotyczące konsumenckiego problemu.

Organizatorzy zobowiązują się do natychmiastowej odpowiedzi prawników na pierwszych 100 zapytań danego dnia, reszta uzyska pomoc nie późnej niż po upływie 3 dni.

Porady udzielane są wyłącznie konsumentom, którzy zawarli umowę z przedsiębiorcą (nie firmom). Potrwają do końca grudnia.

Projekt bezpłatnych porad konsumenckich prowadzony jest przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich i Fundację Konsumentów. Akcja jest uzupełnieniem działalności Infolinii Konsumenckiej (tel. 800 889 866) udzielającej porady wszelkim zainteresowanym.